Thursday 21 September 2017

Mycket Simple Forex Handelsstrategi


Enkla strategier. Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 07 22.Simple Forex strategier enkelt att använda, lätt att prova. Denna samling av Forex trading strategier och tekniker är dedikerade till att hjälpa handlare i sin forskning och utveckling av användbara handels stilar och handelssystem. Obs! Alla handelshandelsstrategier publiceras endast för deras utbildningsändamål. Handelsregler kan tolkas. Planerade risknivåer kan ökas dramatiskt under extrema marknadsförhållanden. Använd idéerna och eller ändra dem så att de passar din affärsstil, men bara på din egen risk Vi rekommenderar att du testar ditt handelssystem på ett demokonto innan du investerar i riktiga pengar. Simla handelssystem är bra för skickliga nybörjare och mellanhandlare, men kanske inte passar mer erfarna handlare. Hoppa inte över dessa strategier, eftersom de kommer att bevara konsistens i dina lärandeprojekt Avancerade strategier var alla på ett visst enkelt sätt, men senare förbättrades av handlare Så, Lea Att räkna med de grundläggande idéerna bakom enkla strategier hjälper dig i framtiden att fördjupa dig i din egen strategi. Vi hoppas att du gillar att stanna hos oss. Tror du, Edward Revy och mina bästa Forexstrategier. Om du läser kommentarer ser du Att när näringsidkare bad mig att rekommendera några specifika strategier på den här webbplatsen gjorde jag det Men från den tiden har alla enkla strategier sorterats och flyttats, så den gamla numreringen i mina svar kan vara irrelevant för enkla strategier. En annan sak är att varje Tid en ny strategi läggs till, det kan vara mycket bättre än de jag rekommenderade för att prova månader eller år sedan Så ta bara tid och utforska våra bra strategier collection. Simple Forex Strategies. Simple Forex strategi som fungerar. Vi har jobbat på den här enkla Forex-strategin under de senaste tre månaderna. Det bygger på två Forex-robotar som hjälper dig att hitta fasta Forex-affärer. Vi ska använda dem för att attackera USD-par på alla fronter för några enkla pips. Kom igång. Du behöver de två Forex robotar nedan för denna enkla Forex-strategi. HAS MTF Forex Robot En häftklamma i Forex robotvärlden i över 7 år Kolla in dess senaste handelsresultat. Fractal Breakout Indicator Det är en av de bästa indikatorerna där ute Det gör handel fraktaler en bris Ta en titt på dess senaste prestanda. Om du inte har dessa forexrobotar än kan du ladda ner dem här. Vi har valt dessa forexrobotar eftersom de kan upptäcka subtila förändringar i trend. De är ett bra verktyg för att fokusera på förutsägbara USD-par. Fractalbrytningsindikatorn kan hjälpa din manuell handel Det är en avgörande del av denna enkla forexstrategi. Uppställ din Forex-programvara. Öppna din nya plattform för ett nytt diagram för följande par USDCHF, GBPUSD, USDJPY, USDCAD, AUDUSD och NZDUSD din HAS MTF-forexrobot till varje diagram Denna robot ska aktivt handla alla åtta tidsramar över varje par. Låt roboten springa dag och natt medan marknaderna är öppna. Nu öppnar du ett diagram för EURUSD och bifogar Din Fractal Breakout-indikator åtminstone åtminstone tre gånger i veckan spendera en timme med hjälp av Fractal Breakout Indicator för att hitta trades på det här paret Med hjälp av det här verktyget ökar dina chanser att hitta stora pipaffärer Att hitta affärer med det är lika enkelt som att vänta på att pilar ska dyka upp på din chart. The HAS MTF Forex Robot är en kung bland sina kamrater Det kommer att hitta affärer för dig automatiskt dag och natt. Varför det fungerar. Rätt nu USD-par är enkla mål De är relativt långsamma och förutsägbara Vi har valt två expertrådgivare som kan upptäcka förändringar i trenden mycket snabbt Detta gör att du kan hitta pips innan de stora prisrörelserna är över. Genom att kombinera dessa två forexrobotar får vi det bästa av båda världarna HAS MTF är ett helautomatiskt kraftverk. Det handlar alltid för dig dag Och natten över flera par Den Fractal Breakout Indicator hjälper oss att hitta pips på sidan casually som vi har tid När de används korrekt det hittar större affärer med mindre risk. Varför det är en enkel Forex Strat Egy. Forex robotar hjälper oss att enkelt täcka alla USD-par Och du kommer alltid att vara på marknaden oavsett hur mycket tid du handlar manuellt. Expertrådgivare låter dig implementera ett nytt handelssystem på några minuter oavsett din skicklighet. Och det finns inga komplicerade regler eller uppställningar Vi uppmuntrar vem som letar efter fler pips för att prova denna enkla forexstrategi på deras diagram. Uppdaterad Posts. Best Forex Strategy Ever Vi har testat den här strategin i flera månader och vi har haft några bra resultat. Det är förmodligen den bästa forexen. Fast Forex Strategi På Under 5 minuter Nyligen kom vi över en helt ny strategi som har varit mycket populär. Det utvecklades av en privat grupp av automatiserade. Enkel Forex-strategi som fungerar I Forex-världen är enkla saker svårt att komma med. Det är därför. Vi älskar den här populära strategin från våra användare Det s. Best Forex Strategies som faktiskt fungerar just nu Just nu är en härlig tid att vara en Forex Trader. Kartorna är mogna med enkla pips Vi har tillbringat de sista några vi Ex. Trade Forex utan känslor med hjälp av dessa 5 enkla metoder Emotion har ingen plats i forex Det falska förtroendet efter att ha stängt den stora valutahandeln kan leda till dumma risker. Och det är inte. Att göra pips här s Hur fixar det Låt oss möta det Forex är verkligen Hårt, speciellt när du börjar. Med alla kunskaper och kunskaper krävs de mest populära inläggen. Simpel Trading Strategies 2X Inside Day Strategy. Inte göra enkla handelsstrategier komplicerade. En trodde att många handlare konsekvent obsess över är hur man Skapa enkla handelsstrategier som erbjuder den lägsta risken och den högsta belöningen jag kan relatera till detta eftersom jag brukade gå igenom denna typ av tankeprocess själv för flera år sedan. Jag har alltid tänkt på sätt att minimera min risk och öka min vinstpotential och det Det är inte något som alltid är lätt att göra En dag med ren chans snubblade jag på ett handelsmönster som gjorde det möjligt för mig att komma in på marknaden med mycket låg risk samtidigt som jag behöll förmågan att dra nytta av substantia Lly Vad jag bäst tyckte om den här metoden var det starka momentum som följer efter inmatningssignalen utlöses. Denna strategi fungerar med aktier, terminer, råvaror och Forex om du handlar några av dessa marknader. 2X Inside Day-strategin kan minska risken väsentligt. Denna strategi är väldigt lätt att hitta på OHLC-diagrammet och jag är säker på att efter denna handledning har du inga problem att hitta flera exempel själv. Det första du behöver är en stark trend, antingen upp eller ner. Den som följer mina handledningar eller registrerade i kurser Vet jag att jag är stor förespråkare av att gå med den nuvarande marknadsutvecklingen. Du kan se i detta exempel hur beståndet i det här exemplet trender starkt. Du vill se till att du hittar bra trendmarknader så att dina odds undviker att bli stoppade sänks avsevärt och Din vinstpotential är väsentligt ökad. Se till att du alltid följer trenden på dagliga diagram. 2X Inside Day Set Up. När du identifierar trenden måste du identifiera akten ual inställd Insidan 2X är ett konformsmönster som har två inre dagar inuti varandra Jag utvecklade denna inställning för att hitta dagar inom en trend när marknaden minskar väsentligt och tar en andning från volatiliteten. Detta ger mig möjlighet att Ange under en lugn period innan volatiliteten plockar upp en gång till. Jag anser också att inga lägre nedgångar gjordes och prisåtgärder kunde bibehålla inuti föregående låga demonstrationer. Fortsatt styrka kan vara före. I det här exemplet kan du se hur varje dag s Högt och lågt är inom den tidigare dagen s trading range Det här är den typ av inställning du vill hitta när handeln 2X Inside Day ställs upp. Varje dag är inne i förra dagen. Du kan titta närmare på mönstret i detta exempel Lägg märke till hur varje efterföljande dag ligger inuti den föregående Handlingsåtgärden blir väldigt stram, vilket sänker din risknivå väsentligt när du anger inställningar med låg volatilitet som den här Posten är 05 cent över priset Högt som gjordes på dag tre och din slutförlustnivå är platsen 0 10 under den tredje dagens låga pris Ingångssignalen måste utlösas den fjärde dagen Om ditt köpstopp inte utlöses den fjärde dagen måste du avbryta din order Och handeln är ogiltig. Dagen till låg volatilitet Risknivån är låg på denna inställning. När inträdesstoppet utlöses bör du omedelbart placera en stoppförlustorder under dag tre låg. Resultatet för denna strategi är inställd på 4 gånger Din risknivå I det här fallet var risken bara 0 55 cent, så vinstmålet skulle vara 2 20 till ditt ingångspris. Du kan se hela sekvensen från inträde till utgång i detta exempel Handlar med risk på mindre än 1 00 som Har 4 gånger vinstpotential anses vara mycket låg risk trading möjligheter och det här är vad 2X Inside Day Strategy erbjuder. Risken för belöningsförhållande på denna strategi är det bästa jag har sett.2X-strategin fungerar till nackdelen. 2X-strategin fungerar lika Bra till Nackdelen som det gör på uppsidan Du kan se i det här exemplet hur beståndet bröt uptrend och utvecklar en bra nedåtgående trend. Detta är ett bra exempel på vilken typ av handelsåtgärd du vill se innan handeln upprättades. Trend är ett bra ställe att komma in eftersom momentum vanligtvis ökar som trender fortsätter att röra sig i samma riktning. Utbrott och nedgång börjar. När du konstaterar att marknaden eller aktien din handel är i en downtrend måste du isolera uppställningen Om du än en gång skulle leta efter 2 dagar som ligger under det höga priset för föregående dag och över det låga priset för föregående dag. När du ser uppsättningen några gånger börjar du märka det om och om igen när du skannar diagram För din dagliga träfflista Du kan se i det här exemplet exakt vad uppställningen ser ut. Varje dag Högpris är lägre än tidigare dagar Högt pris och varje dag lågt pris är högre än tidigare dagar lågt pris. När du identifierar och isolerar uppsättning Upp kan du placera din försäljningsstoppsedel 0 05 cents under den låga som gjordes på dag tre och när du fyller fyller du bör du stoppa förlusten köpa stopporder 0 15 cent över det höga som nåddes på dag tre Detta exempel visar exakt var den skyddande stoppförlusten och posten säljer stoppnivåerna går. När inträdesstoppet utlöses Lageret ser aldrig tillbaka. Du kan se hela sekvensen på ett dagligt diagram som kan ge dig ett något annorlunda perspektiv på uppställningen och hela handelssekvensen Nyckeln till denna strategi är att isolera mönster där din risk är extremt begränsad, så som de två exemplen jag gav dig idag Risken för var och en av dessa två exempel var mindre än 1 00 Detta är en stor risk för en handel som kan ge var som helst från 2 00 till 4 00 i profit. Notice Lager fick en annan punkt efter att vi kom ut ur handeln. Näste gång kommer jag att demonstrera mer inom dagstrategier så att du kan dra nytta av möjligheter till låg risk för inträde. För mer om detta ämne, pl lätt att gå till, gör daghandel och daghandel med korta prismönster. Med Roger Scott Senior Trainer Market Geeks. Så enkelt är det löjligt handelssystem. Som du kan se har vi alla komponenter i ett bra Forex trading system. Först bestämde vi oss för att det här är ett swing trading system och att vi kommer att handla på ett dagligt diagram. Nästa använder vi enkla glidande medelvärden för att hjälpa oss att identifiera en ny trend så tidigt som möjligt. Stokastiska hjälper oss att avgöra om det fortfarande är Okej för oss att gå in i en handel efter ett glidande medelvärde, och det hjälper oss också att undvika överlämnade och överköpta områden. RSI är ett extra bekräftelsesverktyg som hjälper oss att bestämma styrkan i vår trend. Efter att vi har bestämt vår handelsinstallation bestämde vi oss då Vår risk för varje handel För detta system är vi villiga att riskera 100 pips på varje handel. Ju högre tidsramen desto mer pips borde du vara villig att riskera eftersom dina vinster oftast blir större än om du skulle handla på en mindre tidsram. Nästa , Vi definierade tydligt våra regler för inmatning och utträde Vid denna tidpunkt skulle vi börja provningsfasen genom att börja med manuell ryggprov. Här är ett exempel på en lång handelsuppställning. Om vi ​​gick tillbaka i tiden och tittade på det här diagrammet skulle vi se att enligt våra systemregler skulle det vara en bra tid att gå länge. För backtest skulle du skriva ner till vilket pris du skulle ha angett, din stoppavbrott och din exitstrategi. Då skulle du flytta diagrammet ett ljus till En tid för att se hur handeln utvecklas. I det här fallet skulle du ha gjort några anständiga pips. Du kunde ha köpt dig något bra efter den här handeln. Du kan se att när de rörliga medelvärdena passerar i motsatt riktning var det bra Tid för oss att gå ut Naturligtvis kommer inte alla dina affärer se det här sexigt Några kommer att se ut som fula kvigor, men du bör alltid komma ihåg att vara disciplinerad och hålla fast vid dina handelssystemregler. Här är ett exempel på en kort orderordning för Så enkelt är det Ljuvligt system. Vi kan se att vår c riteria är uppfylld, eftersom det var ett glidande medelvärde, stokastiska visade nedåtgående moment och ännu inte i överlåtna territorium, och RSI var mindre än 50. Vid denna punkt skulle vi gå in i kort Nu skulle vi registrera vårt inträdespris, vårt stoppförlust och avsluta strategin och flytta sedan diagrammet framåt ett ljus åt gången för att se vad som händer. Boj du älskling Som det visar sig var trenden ganska stark och paret släppte nästan 800 pips innan en annan crossover gjordes. Nu är det inte löjligt lätt . Vi vet att du troligen tror att det här systemet är för enkelt att vara lönsamt. Tja sanningen är att det är enkelt. Du borde inte vara rädd för något som är enkelt. Det finns faktiskt en akronym som du ofta ser i handeln Världen kallas KISS. Det står för att hålla det enkelt dumt. Det betyder i grunden att valutahandeln inte behöver bli komplicerad. Du behöver inte ha en zillionindikator på ditt diagram. Att hålla det enkelt kommer att ge dig mindre huvudvärk. Det viktigaste Sak är disciplin Vi kan inte stressa det noga ja ja det kan vi. DU MÅSTE ALLTID STICKA DIN HANDELSSYSTEMSREGLER. Om du har testat ditt forexsystem grundligt genom backtestning och genom att handeln lever det på en demo i minst 2 månader, Då borde du känna dig trygg nog att veta att så länge du följer dina regler kommer du att sluta lönsamma på lång sikt. Stötta ditt system och lita på dig själv. Om du vill se några exempel på lite mer komplicerade valutahandel, Ta en titt på Huck s HLHB-system eller Pip Surfer s Cowabunga system. Spara dina framsteg genom att logga in och markera lektionen fullständigt. Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome till den senaste upplagan av min Forex trading strategi Min Forex handelsstrategi är helt och hållet baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prisstrategi sedan 2005 Denna handelsstrategi är tio år då den har det överlevde stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat på det. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast är att prisåtgärder gör det möjligt för dig att hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel. Grundprincipen för min Forex trading strategin är att fortsätta att handla enkelt Jag är emot över komplicerad handel Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prissättningsstrategi är att hålla mina kartor rena Det enda jag ställer På mina diagram är stöd och motståndsområden jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Tradering utan indikatorer gör min Forex tradingstrategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut? Här är bilden av min EUR USD 4-timmarschema. Min rena och enkla Forex tradingstrategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset Det är därför jag älskar min Forex trading strategy. Some trading strategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor faktiskt handel som en. En robust indikatorbaserad Forex-strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indicators Required för denna Trading Strategy. So att handla med min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag brukar inte gillar att använda Forex-indikatorer, som jag finner data värdelösa eftersom de lagrar nuvarande pris Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla Lyckligtvis använder Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar som är gratis flytande och regelbundet handlas. Det beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du Hitta på din Forex trading plattform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på några få valutapar vid en gång tycker jag att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt. Jag handlar huvudsakligen EUR USD, USD CAD och AUD USD Jag handlar i allmänhet dessa valutapar som de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex session som London, New York och asiatisk session och välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tider. Prishandel handlar bättre om längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på Pris Åtgärd du kan handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagdiagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att få plats och leder till mer konsekvent vinst. Typer av Price Action Analysis. Primarily, använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How att skriva handel med min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorar sina kreditbetyg etc, valutor är inte Handel som de normalt skulle ha gjort Det här har lett till att jag bara handlar omkallningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina stöd - och motståndsområden. När en mönsterform indikerar en omkastning ställer jag in ett utlösningspris och går in i handeln Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är i genomsnitt 80 pips Stoppar Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden Ditioner tillåter jag vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och stoppa Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och låga. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under den senaste höga eller låga. Hur man justerar Handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder Forex Kalender från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan Faktum är att jag genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden slutar göra mer profit. Banks och andra stora handelsinstitut betalar miljontals för analytiker och data feeds vilket gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska datautgåvor. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel sätter upp formulär före en stor ekonomisk dataförlösen kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet. Om prisåtgärder säger att du är kort är det vanligtvis en orsak. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter o r mycket hög påverkan nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankens ledare eller politiker. Interna räntan meddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP rapport, namnet ändrats för en tid sedan till arbetsförändringsrapporten för gården. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som toppmötet i G7 och G8. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras Det enda jag inte gör är att ange En handel som utlöses av ett pressmeddelande Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel att låta dig Gör pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutapar för valutan.

No comments:

Post a Comment